Cvičenie

Kategórie
 
 
 
 
 

Vianočne cviky s rodinou.png

Vianočné sviatky sú nielen sviatky pokoja, radosti a spoločne strávených chvíľ. Je to často aj o objedaní sa, dobrotách a priberaní. Kilá sa prilepia rýchlo, horšie už je ich potom zhodiť. Ak sa chcete zbaviť vianočných kíl, ideálne je začať hneď. Nečakajte na koniec sviatkov a hýbte sa.

Pohyb, čerstvý vzduch a stretnutia s ľuďmi vás pozitívne naladia. Vyskúšajte lyžovanie, bežky či prechádzky po horách. Ak sa vám nechce do hôr, zájdite si spoločne s rodinou na prechádzku do centra mesta. Prípadne Vám dobra padne návšteva aquaparkov, plavární.

 

behanie v zime.jpg

Všetci vieme, aké dôležité je cvičenie pre celkové zdravie a úsilie schudnúť, ale čo keď začína byť vonku zima? Môžete byť motivovaný k pohybu, keď je vonku zima? Áno, môžete! Len preto, že vonku mrzne a máte červený nos, nemusíte ostať vnútri alebo sa vzdať svojho cvičenie vonku. Stačí len pár opatrení a cvičenie vonku v zime môže byť celkom zábavné a prínosné...
 

 

Som lenivá. Radšej ako natriasanie sa na aerobiku čítam v posteli nové romány obľúbených autorov. To, že papkanie chutnej eDiéty potrebujem doplniť aj cvičením som... tušila. Ale z pohybovej letargie ma vytrhol až poriadny šok!

Vyskúšala som pre začiatok dve cvičebné aktivity, ktoré pomôžu aj tým najzarytejším leňochodom spáliť kilojouly a spevniť postavu. A na to, že fungujú dám krk.

 

 

K pohybu ma dohnala neodolateľná túžba zbaviť sa nevzhľadných tukových vankúšikov. Začala som s chôdzou a s pohodlným posilňovaním.

Endorfíny ma však dostávali do takej náladičky, že som pritvrdila a začala behať. Dnes priznávam, milujem to... viac ako palacinky.

 

 

Okrem toho však treba niekoľko hodín za týždeň venovať aj silovému tréningu

Aj vy ste sa pozreli ráno do zrkadla a usúdili, že už vaša postava nie je to, čo bývala pred tým? Že vám vykúka z nohavíc brucho a celkovo telo nie je najpevnejšie? Alebo chcete popri silovom cvičení vyskúšať aj aeróbne cvičenie, aby ste mohli spestriť svoj tréning?

Nejedna žena túži po štíhlom tele alebo dokonca vyšportovanom. Štíhle telo je symbolom zdravia a krásy a častokrát sa ženy snažia tento cieľ dosiahnuť. Veľa žien si však myslí, že jediné čo treba spraviť aby dosiahli štíhle telo je schudnúť a tak zvolia taktiku “budem jesť málo alebo vôbec, či dokonca budem jesť mrkvu ako zajac”.
 

 

Ak ste milovníkom prírody a horských túr, určite vás potešila zmena počasia, ktorá je ako stvorená na vychádzky do lesa či na výlety. Určite chcete svojím deťom to najlepšie a ešte si pamätáte obdobie, keď vás rodičia zobrali na túru a vy ste boli tie najšťastnejšie bytosti na svete.

Obdobie, keď ste obdivovali otca, ktorý mal pri sebe nožík a vyrezal vám prak, alebo paličku na chodenie. Alebo vám len pokrájal špekáčik, či natrel paštétu na chlieb. Bol pre vás veľký hrdina a odvážny chlapík. Mama, tá vás učila názvy kvetín, stromov a vždy mala pre vás nejakú tú maškrtu.

 

 

Určite to myslíte s chudnutím vážne a ladné krivky túžite nielen získať, ale si ich aj udržať. Navyše chcete mať počas zhadzovania kíl dobrú náladu a kopec energie. V tom prípade to bez poriadneho spotenia sa pri aeróbnej aktivite, teda kardio tréningu, nepôjde.

Sami na sebe vďaka pravidelnému behu, korčuľovaniu, bicyklovaniu či obliehaniu kardio sekcie vo vašej posilke pocítite, že sa kilá začnú strácať zázračne rýchlo. Ak cvičíte v posilňovni, môže vás tréner naučiť tridsaťminútový intervalový vytrvalostný tréning, ktorý je momentálne najefektívnejším spôsobom, ako spaľovať kilojouly a zároveň pracovať na zlepšovaní kondičky.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia