Akčný plán pre telo na mieru

Kategórie
 
 
 
 
 

Akčný plán pre telo na mieru

Túžite po krásnom a zdravom tele? Ponúkame vám niekoľko tipov, ktoré vám k nemu môžu dopomôcť.

Škoricou proti celulitíde

Škorica je známa svojimi vynikajúcimi prehrievacími a prekrvujúcimi účinkami. Je osvedčeným bojovníkom proti nevzhľadným hrudkám na tele, s ktorými bojuje nejedna z nás. Vyskúšajte osvedčený prírodný škoricový píling, na prípravu ktorého vám stačia len tri ingrediencie – mletá škorica, kokosový olej a hnedý cukor. 150 ml kokosového oleja roztopte vo vodnom kúpeli a rozmiešajte so 100 g cukru a 1 ČL škorice. Píling nanášajte na vlhkú pokožku 2-krát týždenne.

Základom úspechu je vyvážená strava

Je dokázané, že strava tvorí pri formovaní postavy až 70 % úspechu. Treba však dbať na to, aby obsahovala vyvážený pomer výživných zložiek tak, aby vám nespôsobila pribratie na váhe:

Raňajky: 40 % ovocia, 20 % bielkovín, 40 % sacharidov

Obed: 40 % zeleniny, 20 % bielkovín, 40 % sacharidov

Večera: 50 % zeleniny, 30 % bielkovín, 20 % sacharidov

Čistá voda – najlacnejšia, no zároveň najúčinnejšia

Pokúste sa nahradiť všetky tekutiny počas dňa čistou vodou. Pitie výlučne čistej vody má za následok:

1. rýchlejší úbytok na váhe

2. zrýchlenie metabolizmu

3. zvýšenie výkonu vášho mozgu a energie počas dňa

4. menší pocit hladu počas dňa

5. zníženie množstva toxínov v organizme

6. hladšiu, čistejšiu a žiarivejšiu pleť

7. pôsobí ako prevencia ochorení obehovej, urogenitálnej a najmä tráviacej sústavy

Hýbte sa!

A najlepšie vonku, letné mesiace sú na to ako stvorené. Počuli ste už o ploggingu? Ak patríte medzi ekologicky zmýšľajúcich ľudí, určite sa vám tento trend zo Švédska zapáči. Ide o tradičný beh, pri ktorom sa človek zastavuje, aby pozdĺž trasy svojho behu zbieral odpadky. Ak vám beh nič nehovorí, vyskúšajte rýchlu chôdzu. Chôdza je pre telo ten najprirodzenejší druh pohybu, a preto ju môže vykonávať ktokoľvek.

Detoxikujte chladničku

Zbavte sa všetkých polotovarov a chemicky spracovaných potravín a nahraďte ich zdravými alternatívami. Ani potraviny po uplynutí doby trvanlivosti už nemajú vo vašej chladničke čo robiť.

Dajte červenú bielemu cukru

Chuť na sladké vám môže pomôcť zahnať škorica, klinček, koriander, muškátový orech či kardamóm, ktoré majú nula kalórií. Dochuťte týmito koreninami svoje dobroty. Vedeli ste, že za zvýšenou chuťou na sladké môže stáť aj dehydratácia? Preto opäť pripomíname dôležitosť pitného režimu.

 
 
 
Programy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia