FAQ a rady

Kategórie
 
 
 
 
 
Najčastejšie kladené otázky

Aké sú výhody EASYDIET?

Zdravo a pravidelne jete. Lepšie sa cítite. Vyzeráte skvele. Chudnete. Nevaríte. 

 

  • Jedlá sú energeticky vyvážené, majú správnu dennú dávku bielkovín, sacharidov a tukov.

  • Jedlá pripravujeme podľa moderných zdravých trendov.  

  • Jedlá sú čerstvé a nezmrazujú sa.

  • Jedlá balíme do jednorazových obalov, ktoré sú vhodné do mikrovlnnej rúry.  

  • Týždenné menu vopred nájdete na našom webe. 

  • Nevaríte, nepočítate kilojoule, nenakupujete čerstvé potraviny. Všetko urobíme za vás. 

  • EASYDIET je GREEN. V prípade záujmu sa postaráme aj o recykláciu obalov.

 

Ako pripravujete jedlo? 

Náš tím pracuje s láskou a využíva svoje dlhoročné skúsenosti. Každý deň pripravujeme čerstvé jedlo, ktoré nemrazíme. Privezieme ho až k vám domov. Používame modernú technológiu prípravy zdravej, chutnej a kvalitnej stravy, ktorá je cestou k vašej vysnívanej postave. 

 

Aké suroviny používate?

Kvalitné, lokálne a čerstvé. Vďaka dlhoročnej skúsenosti využívame slovenských, overených dodávateľov zeleniny, ovocia, mäsa a mliečnych výrobkov. Na kvalite našich surovín si dávame veľmi záležať. 

 

Môžem EASYDIET najskôr vyskúšať? 

Všetky programy, ktoré ponúkame, si môžete objednať na skúšobný týždeň. Ideálny čas na nastavenie zdravého režimu stravovania sú tri mesiace.

 

Koľko je možné vďaka EASYDIET schudnúť?

Redukcia váhy je individuálna. Úspešnosť EASYDIET je vyše 94 %. V prvom mesiaci by ste mali ideálne schudnúť 3 – 4 kilogramy. Rýchlejší úbytok na váhe je nezdravý, väčšinou sa dostaví jo-jo efekt. Chudnutie je dlhodobý a postupný proces, preto buďte trpezliví. 

 

Čo mám piť?

Počas diéty odporúčame vypiť 2 – 3 litre tekutín denne. Medzi najvhodnejšie nápoje patria pramenité vody s nízkym obsahom minerálnych látok, bylinkové čaje a podobne. Vyvarovať by ste sa mali sýtených, sladkých nápojov, kávy a džúsov. 

 

Ako je to s alkoholom?

Alkohol je nepriateľ chudnutia. Odporúčame, aby ste ho úplne obmedzili. Najmenej škody napácha príležitostný pohár bieleho vína. 

 

Musím pri EASYDIET cvičiť? 

Koncept funguje na celodennom nutrične vyváženom stravovaní. Akákoľvek fyzická aktivita je prospešná. Budete sa lepšie cítiť aj vyzerať, budete lepšie spávať a budete viac motivovaní. Cvičenie a stravu doplňte zdravým, dostatočným spánkom, dostatkom tekutín a výsledok sa určite dostaví. 

 

Čo v prípade, že nemôžem zjesť obed, pretože sa musím zúčastniť pracovného obeda?

V reštaurácii si objednajte ľahké jedlo. Vyhnite sa dezertom a ďalej pokračujte v EASYDIET. 

 

Potrebujem prerušiť dodanie stravy (služobná cesta, dovolenka a podobne)

Žiadny problém. Predĺžime vám dodávanie EASYDIET o počet dní, koľko trvala prestávka. 

 

Prečo EASYDIET odporúčate na 3 mesiace?

Počas prvého mesiaca uvidíte prvé viditeľné výsledky, avšak výraznejší a trvalejší efekt sa prejaví až po troch mesiacoch. EASYDIET má veľkú variabilitu programov, v našom stravovaní môžete pokračovať dlhodobo. 

 

 

 
 
Rady pre úspešné a zdravé chutnutie
EASYDIET je čerstvá, každodenne starostlivo pripravovaná pestrá a zdravá strava, vďaka ktorej schudnete. Naučíte sa pravidelnej konzumácii jedla, ktoré vás nasýti, je nutrične vyvážené a kaloricky nastavené na redukčné chudnutie. Na vašej ceste za krajším, zdravším, chudším a spokojnejším JA je EASYDIET tým správnym partnerom. 
 
 
Vaše telo je jediné miesto, kde musíte žiť!
 
 
Rady

1. Dávkovanie stravy

2. Pitný režim

3. Pohyb

4. Motivácia

 
 
4. Motivácia

Ulovte motiváciu:

  • Najviac vás potešia výsledky, ktoré uvidíte a pocítite už po prvom mesiaci. 
  • Výraznejší a trvalejší efekt sa prejaví po troch mesiacoch.
  • Buďte trpezliví a k sebe aj láskaví.
  • Zníženie váhy je individuálne.
  • Úspešnosť EASYDIET prevyšuje 94 %.
  • V prvom mesiaci očakávajte úbytok na váhe 3 – 4 kilogramy.
  • Chudnutie je dlhodobý a postupný proces.
 
 
3. Pohyb

V zdravom tele zdravý duch: 

  • Aktívny pohyb by mal byť každodennou súčasťou vášho života. 
  • Spojte chudnutie s návštevou fitnescentra alebo akýmkoľvek športom.
  • Vďaka aktívnemu pohybu sa budete cítiť lepšie – fyzicky i psychicky. 
  • Počúvajte svoje telo a nepodceňujte, ale ani nepreceňujte svoju kondíciu.
  • Naša trénerka vám poradí najvhodnejšie cviky, cvičenia či aktivity. 
  • Relaxujte, dostatočne dlho spite a pite veľa vody.
 
 
2. Pitný režim

Dôležitosť pitného režimu: 

  • počas diéty pite 2 - 3 litre tekutín denne.
  • medzi najvhodnejšie nápoje patria stolové vody s nízkym obsahom minerálnych látok, bylinkové čaje a pod.
  • vynechajte sýtené a sladené nápoje.
  • alkohol obmedzte na minimum. 
  • pohár bieleho suchého vína Vám príležitostne neuškodí. 
 
 
1. Dávkovanie stravy

Základné princípy zdravého stravovania:

  • jedzte všetky pripravené jedlá v časových intervaloch 2 - 3 hodiny.
  • nevynechávajte raňajky a prvé jedlo dňa konzumujte medzi 7.00 h – 9.00 h.
  • keď cítite hlad, doprajte si snack, po raňajkách rýchlu destiatu, po obede olovrant. 
  • medzi raňajkami a obedom by malo byť maximálne 3,5 hodiny.
  • raňajky: 7:00-9:00, desiata: 10:00, obed: 12:00 - 14:00, olovrant: 16:00, večera: 18:00 - 20:00.
  • ak máte pracovný obed, objednajte si ľahké jedlo a ďalej pokračujte s Easydiet. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia